Opšti uslovi poslovanja

1. Opšte

Opštim uslovima poslovanja Internet prodavnice utvrđuju se uslovi prodaje proizvoda u Internet prodavnici www.sophia.rs (u daljem tekstu „Internet prodavnica“). Vlasnik Internet prodavnice je kompanija Sabex d.o.o. (u daljem tekstu "Pružalac usluga"). Opšti uslovi su sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i opštim kodeksima elektronske trgovine.

KONTAKTNI PODACI
Ime:  Sabex d.o.o.
Naslov:  Tošin bunar 181, lokal 34, Novi Beograd 
e-pošta:  info@sophia.rs
Telefon:  063 7 300 600 
Poreski broj za PDV:  106376336
Matični broj:  20588276 
TRR:  160-6000000739870-90 otvoren u Banca Intesa

Sabex d.o.o. upisan je u poslovni registar Srbije 24.11.2009. Kompanija Sabex dužna je da plati porez na dodatu vrednost sa identifikacionim brojem i poreskim brojem 106376336.

Registracijom u internet trgovinu, posetilac dobija korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa i korisničku lozinku koju je sam korisnik postavio. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno su određeni i povezani sa unesenim podacima. Registracijom posetilac potvrđuje i garantuje da je stariji od 18 godina i da ima punu pravnu sposobnost. Registrovanjem posetilac postaje korisnik i stiče pravo kupovine. Kupovinom proizvoda korisnik postaje kupac.

Kupovinom ili registracijom u Internet prodavnici potrošač dozvoljava dobavljaču da čuva, obrađuje i koristi lične podatke koji se pružaju na internet obrascu, dok se ne opozove u sledeće svrhe: nuđenje robe, usluge, zaposlenje ili privremeno obavljanje radova koristeći poštanske usluge, telefonske pozive, SMS poruke, e-mailovi ili druga telekomunikaciona sredstva (u daljem tekstu direktni marketing), pozivnice za događaje, segmentacija korisnika, ankete, statistička obrada.

Fizičko lice može u bilo kojem trenutku pismeno ili na drugi dogovoreni način zatražiti da kontrolor ličnih podataka trajno ili privremeno prestane da koristi svoje lične podatke u svrhu direktnog marketinga.

Ovi Opšti uslovi i pravila definišu rad Internet prodavnice, prava i obaveze posetioca, korisnika i kupca i poslovni odnos između dobavljača i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude internet prodavnice.


2. Dostupnost informacija

Provajder se obavezuje da će uvek biti na raspolaganju korisniku:

  • podaci o identitetu ponuđača (posebno naziv kompanije i sedište kompanije i broj registra u kom je kompanija registrovana),
  • podaci za kontakt koji korisniku omogućavaju brzu i efikasnu komunikaciju sa provajderom (e-mail adresa, telefon itd.),
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluga iz ponude Internet prodavnice, uključujući usluge nakon prodaje i garancije,
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluga iz ponude internet prodavnice,
  • način i uslove isporuke proizvoda ili izvršenja usluga, posebno mesto i vreme isporuke,
  • informacije o načinu plaćanja,
  • podatke o periodu u kojem je još uvek moguće odustati od ugovora i uslovima za povlačenje,
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda i ako i koliko takav povraćaj košta korisnika,
  • informacije o postupku žalbe korisnika.


3. Porudžbina

Preko internet trgovine mogu poručivati kupci sa teritorije Republike Srbije, i to stariji od 18 godina. Provajder se obavezuje da će uvek biti na raspolaganju korisniku:
Samo kupci na teritoriji Republike Srbije stariji od 18 godina mogu poručiti putem Internet prodavnice.
Narudžba važi u trenutku kada je kupac pošalje. Naručeni proizvodi se naplaćuju po cenama objavljenim na web lokaciji Internet prodavnice u trenutku slanja narudžbe.

U slučaju tehničke greške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o grešci ćemo obavestiti korisnika najkasnije 24 sata nakon slanja naloga, a u slučaju slanja subotom, nedeljom i praznicima najkasnije sledećeg radnog dana.

Ako željeni proizvod nema na zalihama, korisnik će biti obavešten u roku od 24 sata ili u slučaju davanja porudžbine subotom, nedeljom i praznicima, najkasnije prvog radnog dana.

Ugovor o kupovini zaključuje se između dobavljača i korisnika u trenutku kada provajder potvrdi porudžbinu ili kada korisnik primi obaveštenje da je njegova narudžba potvrđena. Jednom kada je narudžba potvrđena, ona se više ne može menjati. Narudžba se čuva na serveru kompanije Sabex d.o.o.

Nakon slanja narudžbe, kupac dobija elektronsku potvrdu o narudžbi na e-mail adresu. Nakon isporuke paketa, kupac dobija fakturu u paketu ili putem e-maila.


POSTUPAK KUPOVINE

Da biste uspešno obavili porudžbinu, morate se prijaviti u Internet prodavnicu. Prijavite se ili registrujte se klikom na dugme "Dobrodošli / prijava" koji se nalazi na vrhu kod ikonice "Korpa".

Proizvode možete odabrati po kategorijama i podkategorijama na vrhu stranice (LICE, TELO, SUNCE, HUILE PRODIGIEUSE, NUXE BIO, MUŠKA KOZMETIKA, AKCIJE, POKLONI, BEST SELLERS, ...) ili putem pretraživača.
Možete premestiti željeni proizvod u korpu, pritiskom na tipku "Dodaj u korpu". Proizvod će biti dodat u korpu i možete nastaviti sa kupovinom. Proizvodi koje ste dodali u svoju korpu će se pojaviti u gornjem desnom uglu ispod ikone „Korpa“.
Nakon poslednjeg dodatog proizvoda, pomerite miš na polje "Korpa", gde će se prikazati poslednja 4 dodata proizvoda i opcija "Prikaži korpicu" ili opcija "Checkout".
Pod opcijom "Prikaži korpicu" možete da uređujete proizvode u korpici, dodajete kodove kupona i birate poklon. U slučaju velikih popusta i posebnih akcija, ne garantujemo poklone uz kupovinu.​ Možete promeniti željenu količinu pojedinačnog proizvoda u korpi ili je ukloniti. Da biste koristili kod kupona, unesite kod kupona u polje "Unesite kod popusta" na desnoj strani ekrana. Da biste koristili kod poklon kartice, unesite kod poklon kartice u polje "Unesite kod poklon kartice" na desnoj strani ekrana. Jednom kada je košarica u redu, proverite kupovinu klikom na opciju "Blagajna".
Opcija "Checkout" uzima vašu porudžbinu. Pri prvoj narudžbi potrebno je uneti podatke o adresi (ime, prezime, e-mail, telefon, adresa, poštanski broj, grad). Ako želite drugu adresu za dostavu, potvrdite potvrdni okvir "Proveri da li želite isporuku na istu adresu". Svakom narednom narudžbom spremaju se vaše adrese adresa koje možete odabrati jednostavnim klikom iznad polja "Ime". Ako ste sakupili bodove lojalnosti, sistem vam daje mogućnost korišćenja bodova lojalnosti. Izaberite način isporuke i način plaćanja. Zatim proverite sve date podatke. Pre nego što date nalog, morate se složiti sa uslovima poslovanja. Narudžba se postavlja klikom na opciju "Pošaljite narudžbu". Nakon potvrde narudžbe, na vašu e-mail adresu dobićete obaveštenje o prihvaćenoj porudžbini.


PROMENA PORUDŽBINE

Uklanjanje proizvoda ili promena količine naručenih proizvoda u korpi za kupovinu: U Internet prodavnici se u gornjem desnom uglu nalazi ikona za kupovinu („Korpa“). Odabirom opcije „Prikaži korpicu“ prikazuju se proizvodi koje ste dodali u korpu za kupovinu tokom pregledavanja Internet prodavnice. U slučaju da određeni proizvod želite ukloniti iz korpe za kupovinu, kliknite na ikonu kante za smeće.

Da biste promenili količinu proizvoda u korpi, kliknite na dugme "Prikaži korpu" i po želji promenite količinu svakog proizvoda ili ga uklonite iz korpe klikom na korpu. Da biste nastavili sa kupovinom, kliknite na bilo koju kategoriju u gornjoj traci ili na dugme "Nastavi kupovinu".

Jednom kada je narudžba postavljena, ona se ne može menjati. U slučaju greške u postavljenom porudžbini (adresa isporuke, količina proizvoda, naručeni proizvod) kontaktirajte provajdera.


KODOVI POPUSTA I POKLON KARTICA

Ako imate kod za popust, unesite ga u korpu u polju "Unesite kod za popust" i kliknite na plavo dugme sa kvačicom. Šifra kupona se više ne može dodati nakon slanja ili kompletiranja narudžbe.

Ako imate kupon za poklon karticu, možete da ga unesete u korpu u polju „Unesite kod poklon kartice“ i kliknete na ružičastu gumicu za poklon. Kupon Poklon kartice se više ne može dodavati nakon slanja ili kompletiranja narudžbe.


BODOVI LOJALNOSTI

Bodove lojalnosti možete zaraditi kupovinom proizvoda. Kada kupujete proizvode, dobijate određeni broj bodova lojalnosti. Vrednosti bodova lojalnosti definisane su na pojedinačnom proizvodu, iznad slike proizvoda. Kada kupite proizvod sa bodovima lojalnosti, sakupljaju se bodovi lojalnosti. Jedan poen lojalnosti je 6 dinara. Možete koristiti bodove lojalnosti bez obzira na broj prikupljenih bodova. Bodovi lojalnosti mogu se koristiti u potpunosti. Na blagajni je odabrana opcija „Da li želite da koristite bodove lojalnosti?“

Korišćenje dobijenih bodova moguće je posle 48 sati od narudžbe. Pojedinačan bod lojalnosti važi 180 dana.

Bodovi lojalnosti ne zarađuju se za troškove slanja. Ako se narudžba poništi, oduzimaju se i bodovi lojalnosti. Bodovi lojalnosti ne prenose se između korisnika i ne mogu se zameniti za novac.

POKLONI

Kupci internet prodavnice Sophia.rs dobijaju i specijalne poklone koje menjamo prema našim zalihama poklona u magacinu. Poklon prilikom kupovine je posebna pogodnost koju određuje prodavac i nije obavezujuća za prodavca. Prodavac može dodati ili ukloniti poklone u bilo kom trenutku.


4. Cene, načini plaćanja i dostava

CENE

Cene važe za sve korisnike Internet prodavnice. Cene su izražene u dinarima i uključuju porez na dodatu vrednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno. Cene iz Internet prodavnice odnose se isključivo na Internet prodavnicu; isto važi i za promocije i za promotivne cene. U slučaju tehničke greške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o grešci ćemo obavestiti korisnika najkasnije 24 sata od dana narudžbe, a u slučaju slanja subotom, nedeljom i praznicima, najkasnije prvog radnog dana.

Cena dostave Dexpress-a: vrednost kupovine do 4500 din isporuka je 240 din sa PDV. Vrednost kupovine preko 4500 din isporuka je besplatna.


NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje po pouzeću

Ako želite da platite naručene proizvode po pouzeću, odaberite plaćanje pouzećem. Plaćanje paketa nakon naplate Dexpress-a moguće je gotovinom, a uskoro i platnim karticama (Visa, Maestro, MasterCard).  Gotovina pri isporuci platnim karticama je besplatna. 

Plaćanje platnim karticama

U Internet prodavnici se plaćanje može izvršiti sledećim platnim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron.

Sabex d.o.o. koristi WSPay za online plaćanje

WSPay je siguran mrežni sistem plaćanja, a plaćanja se vrše u realnom vremenu kreditnim i debitnim karticama i drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu pruža siguran unos i prenos unetih podataka sa kartice, što potvrđuje PCI DSS sertifikat koji poseduje WSPay. WSPay koristi 256-bitni šifrirani SSL certifikat i TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviši nivo zaštite podataka prilikom pisanja i prenosa podataka.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije,
a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Unos i prenos ličnih podataka

Unos i prenos podataka o ličnim i kreditnim karticama zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje pruža internet sistem za autorizaciju kreditnih kartica WSPay u skladu sa zahtevima izdavača i marki kartica i PCI DSS standarda. Autorizacija i plaćanje kreditnim karticama vrši se putem WSPay sistema za autorizaciju i plaćanje karticama u realnom vremenu.


Plaćanje po predračunu

Nakon porudžbine, poslaćemo vam predračun sa svim potrebnim podacima za prenos. Po prijemu uplate na naš transakcijski račun, roba će biti otpremljena. Ako je uplata vidljiva do 10h, biće poslana na dan prenosa, u suprotnom sledećeg radnog dana. Predračun važi 7 dana. Ako se ne plati u roku od 7 dana, porudžbina će biti otkazana.

U slučaju plaćanja po predračunu pogledajte sledeće podatke:
Sabex d.o.o.
Milutina Milankovića 23
11070 Novi Beograd
TR: 160-6000000739870-90 otvoren u Banca Intesa
Referenca: "referentni broj"


DOSTAVA

Proizvode naručene u Internet prodavnici dostavlja dostavna služba Dexpress. 

Naručeni proizvodi koji su na lageru šalju se isti, ili sledeći radni dan od dana porudžbine, ako je moguće. U slučaju da proizvod nije na zalihama, obavestićemo vas najkasnije sledećeg radnog dana nakon što izvršite porudžbinu. Ako ste uplatili iznos predračunom ili platnim karticama, vratićemo vam novac. Maksimalno vreme isporuke pošiljke je 5 radnih dana od narudžbe.
Poručene proizvode ne šaljemo subotom, nedeljom i praznicima.

Dostava kurirskom službom 

Jednom kada je paket pripremljen, dostavlja se Dexpress-u zajedno sa adresom, e-mailom i brojem telefona. Dexpress će vam poslati prvo obaveštenje putem SMS-a ili vibera o planiranoj isporuci i mogućem iznosu otkupa. Obaveštenje uključuje broj za praćenje paketa. Možete dogovoriti drugu adresu za dostavu kurirom ili preuzeti paket u Dexpress prodavnicama paketa.

Dexpress shop-ovi se nalaze na nekim NIS Gazprom Neft benzinskim stanicama u Beogradu, kao i na drugim lokacijama. Paket se može preuzeti tokom rada prodavnice paketa Dexpress sa važećom ličnom kartom ili pasošem i primljenim kodom za primanje paketa.

Listu prodajnih Dexpress shop-ova u vašoj blizini možete pogledati OVDE.


5. Kupoprodajni ugovor

Dobavljač izdaje fakturu u elektronskom obliku kupcu koji kupi proizvod iz Internet prodavnice. Kupoprodajni ugovor u obliku naloga za kupovinu se čuva u elektronskom obliku na serveru provajdera i dostupan je kupcu u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor je zaključen na srpskom jeziku. Možete ga pogledati OVDE

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi porudžbinu. Od ovog trenutka sve cene i ostali uslovi kupovine su fiksni i odnose se i na dobavljača i na kupca.


6. Reklamacije

Kupac može ostvarivati svoja prava koja proizilaze iz materijalne greške ako obavesti prodavca o oštećenju putem e-mail-a info@sophia.rs ili putem telefona 063 7 300 600  u roku od dva meseca od dana kada je oštećenje otkriveno. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obaveštenju o grešci.

Za ostvarivanje prava na materijalnu grešku, kupac mora da popunjeni obrazac o materijalnoj grešci pošalje prodavcu, a može ga preuzeti OVDE.

Prodavac nije odgovoran za materijalne nedostatke u robi koji se pojave nakon što je dve godine proteklo od isporuke pošiljke.

Kupac, koji je ispravno obavestio prodavca o oštećenju, ima pravo da zahteva od pošiljaoca:

zamenu proizvoda ili
povraćaj uplaćenog novca.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovac je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prava kupca iz prvog stava ističu dve godine od dana kada je prodavca obavestio o oštećenju materijala.

Ako postojanje oštećenja robe ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, firma mora da udovolji zahtevu kupca što je pre moguće, ali najkasnije u roku od osam dana.
Kompanija mora pismeno odgovoriti na zahtev kupca najkasnije u roku od osam dana od prijema, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.

Firma Sabex d.o.o zadržava pravo da odbije žalbu u slučaju:

da je kupac oštetio vraćenu robu,

da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili se ne nalazi u originalnom pakovanju,

ako firma Sabex d.o.o. utvrdi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv kao rezultat nepravilnog rukovanja kupca.


7. Rok trajanja

Rok trajanja proizvoda piše na ambalaži ili pakovanju proizvoda.

Primer: 
08/22 naveden, znači da je rok trajanja proizvoda avgust 2022.

Ukoliko nije naveden rok trajanja, on se čita iz LOT broja. Svi proizvodi imaju rok trajanja 3 godine. Datum proizvodnje se određuje iz LOT broja, koji se obično štampa na donjoj ili zadnjoj strani proizvoda. Oznake 3., 4. i 5. se čitaju. 3. i 4. (brojevi) znak označavaju godinu proizvodnje, a 5. kod (slovo) mesec proizvodnje, a slovo A označava januar, B februar, C mart, D april, E maj, F jun, G jul, H avgust, J septembar , K oktobar, L novembar, M decembar. Zatim oduzmete mesec dana.
Primer:
A219J003 - datum izrade proizvoda je septembar 2019, datum isteka proizvoda je avgust 2022.
Z119M009 - datum izrade proizvoda je decembar 2019, datum isteka je novembar 2021

Sistem otvorenog pakovanja

Svi NUXE proizvodi imaju na ambalaži oznaku koja određuje rok trajanja nakon otvaranja proizvoda. Taj primer kaže da je proizvod upotrebljiv 12 meseci nakon otvaranja.

sistem odprtega lonckaZnak je kutijica s poklopcem s oznakom na kutiji (6m, 12m). Reč 6m poručuje da je proizvod upotrebljiv 6 meseci po otvaranju, reč 12m poručuje da je proizvod upotrebljiv 12 meseci po otvaranju.


8. Sophia Internet politika nagradnih igara

Organizator nagradnih igara je kompanija Sabex d.o.o., Milutina Milankovića 23, Novi Beograd

Uslovi učestvovanja

U nagradnoj igri učestvuju svi, osim onih koji su zaposleni kod organizatora ove nagradne igre, a koji ispunjavaju uslove za učešće u nagradnoj igri.


Kako učestvovati u nagradnoj igri?
Svaka objavljena nagradna igra ima pismena pravila koji moraju biti kompletno ispunjena.

Podela nagrada
Nagrada će se dodeliti onome ko je ispunio pravila i to u prisustvu 3-člane komisije. Svi ispravno poslani odgovori koji ispunjavaju uslove navedene u tački 2 i koji će stići do kraja trajanja svake nagrade u igri učestvuju u nagradnoj igri. Izvlačenje nagrada će se održati u prostorijama kompanije Sabex d.o.o.

Isplata nagrade u gotovini i prenos nagrade
Nije moguće zameniti novčanu nagradu. Prenos nagrade nije moguć trećem licu.

Obaveštenje i uručenje nagrada

Svi pobednici će biti objavljeni. Pre uručivanja nagrada, organizator nagradne igre kontaktira dobitnike kako bi mu u roku od 30 dana dostavio preostale potrebne lične podatke: ime i prezime, adresu, telefonski broj. Nagradu će primaocu dostaviti kurirska služba Dexpress.


Odgovornost
Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, niti učestvuje u sporovima oko vlasništva nad izvučenim nagradama. Organizator će nagradu u skladu sa pravilima predati osobi koja će biti navedena na popunjenom obrascu. Organizator ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu koja može nastati kao rezultat prijema i korišćenja nagrade, sa čime se učesnici izričito slažu sa pristupom ovoj nagradnoj igri. U slučaju okolnosti koje su van kontrole organizatora (viša sila), organizator može otkazati izvlačenje nagrada. O tome mora informisati učesnike putem medija. U takvom slučaju, učesnici ne snose odgovornost za nastalu štetu.


Pravila nagradne igre
Učešćem u izvlačenju nagrada učesnici potvrđuju da su svesni ovih pravila i obavezuju se da će se pridržavati pravila nagradnog izvlačenja. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoća, ova pravila će se smatrati glavnim u odnosu na bilo koje druge publikacije, bilo u štampanoj, elektronskoj ili bilo kojoj drugoj formi.

Upotreba ličnih podataka
Dobitnici nagradne igre omogućavaju objavljivanje poslanih ličnih podataka (ime i prezime) na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Srbija) ili na Instagramu Sophia Srbija (sophia.srbija). Listu dobitnika vodi Sabex d.o.o., Milutina Milankovića 23, Novi Beograd. Učešćem u nagradnoj igri učesnik u nagradnoj igri organizatoru omogućava prikupljanje, obradu i čuvanje dostavljenih ličnih podataka, u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka.

Povlačenje učešća
Učesnici u svakom trenutku mogu zatražiti otkazivanje učešća u nagradnom izvlačenju. Učesnik zahteva uklanjanje na e-mail adresu info@sophia.rs ili pismenim putem na adresu Sabex d.o.o., Milutina Milankovića 23, Novi Beograd.

Rešavanje pritužbi
Sve žalbe i reklamacije rešava organizator nagradne igre. U slučaju opravdanih pritužbi, organizator se obavezuje da će ih otkloniti u najkraćem mogućem roku i o tome obavesti učesnika.

Završne odredbe
Organizator zadržava pravo promene pravila ako to zahtevaju tehnički ili komercijalni razlozi ili razlozi javnosti. Organizator će informisati učesnike o svim promenama i novitetima nagradne igre objavljivanjem na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Srbija) ili na Instagramu Sophia Srbija (sophia.srbija).

9. Pravo odustajanja potrošača od ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obaveštavamo vas da imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena.

Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavcu poslati popunjeni obrazac za povraćaj koji se nalazi OVDE.

U slučaju odustajanja od ugovora, ponuđač mora odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od prijema obaveštenja o odustajanju od ugovora vratiti sva primljena plaćanja. Dobavljač vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito ne zahteva upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac ne snosi nikakve troškove.

U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do vraćanja vraćene robe ili dok kupac ne dokaže dokaz da je roba vraćena.

Ako je kupac već primio robu i odustao od ugovora, dužan je da je vrati ili isporuči kompaniji odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obaveštenja iz zakona o Zaštiti potrošača. Smatra se da kupac robu vrati na vreme ako ih pošalje pre isteka roka od 14 dana vraćanja. Kupac mora vratiti proizvod prodavcu u neoštećenoj ili u nepromenjenoj količini, osim ako predmet nije uništen, oštećen, izgubljen ili ako se njegova količina ne smanji bez krivnje kupca. Roba mora biti neoštećena za povraćaj novca.

U vezi sa odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi kompanija ili ako preduzeće unapred nije obavestilo kupca da mu se te troškove snose.

Nakon odustajanja od ugovora na zahtev potrošača, prodavac traži povraćaj robe na adresu Sabex d.o.o., Milutina Milankovića 23, 11070 Novi Beograd. Po prijemu i pregledu robe, prodavac odmah dogovara sve potrebno za povraćaj kupoprodajne cene.

Iako uvek radimo na dobar način, greške se mogu desiti prilikom unošenja promena na web lokaciju.

Trgovac se obavezuje da će otkriti otkriveni kvar što je pre moguće.

Trgovac pažljivo spakuje sve proizvode u kutiju za isporuku pre otpreme. Svi proizvodi su neoštećeni pre pregleda, pažljivo pregledani i u originalnom pakovanju.

10. Odjava obaveštenja i brisanje podataka

ODJAVA OBAVEŠTENJA PUTEM E-MAIL-a

Ako želite da se odjavite iz obaveštenja putem e-pošte, učinite to klikom na reč „Odjava“ u primljenoj poruci e-pošte na dnu teksta.

ODJAVA OD PRIMANJA OBAVEŠTENJA SMS PORUKAMA

Ako se želite odjaviti od SMS obaveštenja, učinite to klikom na poveznicu Odjava u primljenoj SMS poruci.

BRISANJE PODATAKA

Ukoliko želite da obrišete podatke, to možete učiniti OVDE.

11. Odgovornost

Pružalac usluga pruža pomoć i savete u izboru proizvoda. U slučaju pitanja o proizvodima obratite se na telefonski broj 063 7 300 600 , e-mail adresu info@sophia.rs ili na web lokaciji. Možete nas kontaktirati telefonom svakog radnog dana između 9.00 i 16.00.

Dobavljač nije odgovoran za poremećaje u toku naloga koji su posledica nepravilnosti u ponašanju korisnika Internet prodavnice ili dobavljača infrastrukture koja ga koristi.

Dobavljač čini sve napore da obezbedi da su informacije objavljene u njegovoj internet prodavnici ažurne i tačne, ali karakteristike proizvoda, vreme isporuke ili cena mogu se toliko brzo promeniti da provajder ne uspe da ispravlja informacije objavljene u Internet prodavnici na vreme. U takvom slučaju, provajder će obavestiti kupca o promenama i omogućiti mu da se povuče iz narudžbe ili promeni porudžbinu.

Iako se provajder trudi da pruži tačne fotografije proizvoda koji se prodaju u internet trgovini, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne garantuju svojstva proizvoda.

12. Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka i njihovoj upotrebi


Sabex d.o.o. se obavezuje na trajnu zaštitu svih ličnih podataka korisnika u skladu sa a Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS, br. 87/2018 u daljem tekstu: Zakon o zaštiti podataka ličnosti. Obrada podataka korisnika Sophia web trgovine vrši se u skladu sa članom 12 st.1. tački 2) zakona o zaštiti podataka ličnosti te članom 12 st.1. tački 1. Zakona o zaštiti podataka ličnosti.

Sve detaljne informacije o obradi ličnih podataka mogu se naći u odeljku sa Politikom privatnosti Sabexa. Korisnik mora biti svestan da je obavezan ličnom trgovcu pružiti svoje lične podatke u ispravnom i istinitom obliku, a takođe je dužan informisati mrežnog trgovca o promeni njegovih podataka. Prihvatanjem ovih uslova korisnik potvrđuje da su lični podaci koje mu je pružio tačni.

Svi podaci o korisnicima strogo su zaštićeni i dostupni su samo zaposlenima i poslovnim partnerima kojima su potrebni za obavljanje svog posla. Svi zaposleni u Sabex d.o.o. i poslovni partneri moraju se pridržavati principa zaštite privatnosti.


13. Pružanje dodatne usluge kupcima

Dodatne informacije o proizvodima koji se mogu kupiti putem Internet prodavnice Sophia mogu se dobiti putem telefonskog broja 063 7 300 600, e-maila info@sophia.rs. Rado ćemo vam savetovati odgovarajuće proizvode za negu vaše kože. Na besplatnom telefonskom broju smo dostupni svakog radnog dana između 9.00 i 16.00.

Takođe možete dobiti više informacija o proizvodima na sledećim web lokacijama:

Ako želite da dobijete konsultaciju o pravilnoj nezi pre kupovine, a želite da isprobate proizvod, verujte nam. Ako imamo na raspolaganju uzorke, rado ćemo vam ih poslati. Ako već ne znate našu kozmetiku, poverite nam vašu godinu rođenja i tip kože, a mi ćemo vam poslati odgovarajuće uzorke kako biste ih mogli isprobati.


14. Politika privatnosti

Deo ovih Opštih uslova je i Politika privatnosti koja je dostupna OVDE.


15. Pritužbe i sporovi

Dobavljač se pridržava važećih propisa u oblasti zaštite potrošača. Trgovac ima efikasan sistem za rešavanje pritužbi i ima određenu osobu sa kojom kupac može kontaktirati telefonom ili e-mailom u slučaju problema. U slučaju problema, kupac može za pomoć nazvati broj 063 7 300 600. Na raspolaganju smo svakog radnog dana između 9.00 i 16.00. Kupac može podneti žalbu na e-mail adresu info@sophia.rs. Žalbeni postupak je poverljiv.

Trgovac će potvrditi u roku od pet radnih dana da je primio žalbu i obavestiti korisnika (kupca) koliko dugo će je procesuirati i obavestiti ga o napretku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da sve sporove reši mirno. Ako se ne postigne sporazumno rešenje spora, nadležni su sudovi u Beogradu uz primenu prava Republike Srbije.


16. Promene opštih uslova poslovanja

U slučaju promena u propisima koji regulišu rad online prodavnica, zaštitu podataka i druga područja koja se odnose na poslovanje internet prodavnice provajdera, a u slučaju promena u sopstvenoj poslovnoj politici, Dobavljač može izmeniti i / ili dopuniti ove Opšte uslove, informisati korisnike na odgovarajući način. Sve promene i / ili dopune Opštih uslova stupaju na snagu i primenjuju se po isteku osmog dana od dana objavljivanja izmena i / ili dopuna. Ako je izmena i / ili dopuna Opštih uslova neophodna za poštovanje propisa, ove izmene i / ili dopune mogu izuzetno stupiti na snagu i primeniti se u kraćem vremenskom periodu.

Korisnik koji se ne slaže sa izmenama i / ili dopunama ovih Opštih uslova mora otkazati registraciju u roku od osam dana od objavljivanja obaveštenja o izmenama i / ili dopunama Opštih uslova, u protivnom se razmatra nakon ovog roka da kupac prihvata izmene i / ili dopune Opštih uslova. Otkazivanje registracije vrši korisnik uz pisanu izjavu dobavljaču o otkazivanju na e-adresu info@sophia.rs.

Opšte uslove usvojio je direktor kompanije Sabex d.o.o., Blaž Jemec.

Želimo vam prijatnu kupovinu u internet prodavnici Sophia!